Swatches

My alltime favorite

Zelf ben ik al jaren gek van de kleur paars! Dit is een lakje wat ik ooit gekocht heb, en ik ben er nóg steeds stapel verliefd op!

Als gezin gingen wij altijd elk jaar op vakantie naar Italië. En als je met drie vrouwen bent, duik je nog wel eens een make-up winkel binnen.

Zo liepen we een paar jaar geleden KIKO binnen. Een italiaanse makeup-winkel waar ik nog nooit eerder van gehoord had.
Eenmaal binnen werd ik al enthousiast, eyeliners, oogschaduw, mascara, creme’s én nagellak, allemaal van hun eigen merk, dat ook KIKO heet.

Die tijd was het de actie: 2 nagellak voor 4€. Terwijl een flesje normaal € 3,90 kostte. Natuurlijk kocht ik 4 flesjes, waaronder deze.

Dit lakje draag ik eigenlijk altijd op mijn tenen. Ik heb hele kleine voeten (maat 35), en door donkere nagels lijken ze wat respectabeler. :)

Deze lak dekt goed binnen 1 laag, en is na bijna 2 jaar ook nog niet uitgedroogd.Daarnaast glanst en glittert hij ook mooi.


Voor je vingers vind ik deze kleur echt te donker, dus ik zou hem alleen voor je tenen of voor een nailart gebruiken.

Wat vinden jullie van donkere kleuren nagellak?

3 thoughts on “My alltime favorite

  1. Hoi! Ik kwam je blog tegen bij een spam artikel van Me, Myself and Nails dus ik dacht laat ik eens een kijkje nemen! Het ziet er erg leuk uit!
    Ik hou erg van pastel kleuren enzo, maar ik vind dat donkere nagellak ook erg chique kan staan. Ik heb zelf ook nagellak van Kiko en ik vind het echt super fijne nagellak!

Geef een reactie

