Lifestyle

Mijn plan

De opmaak is bijna klaar, ik heb al een bericht gepost én al een paar reacties (tnx girls:))! Maar, er moet natuurlijk ook een plannetje komen, en dat wilde ik graag met jullie delen.

Ik ga proberen elk weekend, en elke door-de-week twee berichtjes te posten! Dus minstens drie berichten per week, liever natuurlijk meer. In het weekend kunnen de berichten wat langer zijn, omdat ik dan logischerwijs meer tijd heb. Waarschijnlijk zullen ze ook tegen de avonduren verschijnen.

Zelf lees ik altijd graag over swatches, zie ik hoe de kleur is en hoor ik de ervaringen van de gebruiker. Een groot deel van mijn artikelen zal dan ook hieruit gaan bestaan.

Mijn huisgenoten zijn ervan overtuigt dat ik elke dag overnieuw mijn nagels lak, met of onder nailart. Maak dus genoeg dingen waar ik over kan bloggen.

Daarnaast hou ik erg van bugdet-shoppen! In mijn geval houdt dat in dat ik het leuk vind om bij bijvoorbeeld de action beautyproducten te kopen, en ze uit te proberen. En natuurlijk zal ik dit met jullie gaan delen!

En om het eens af te wisselen wat leuke lifestyle-ontdekkingen en lieve of inspirtatievolle plaatjes! (Zoals de lieve sinasappels hierboven die matchen met ons weer ;))

Maar, zou het leuk zijn elke week ook nog een berichtje met alleen foto’s van die week te posten, of lijkt jullie dat helemaal niets?

Geef een reactie

