Swatches

Paris Memories 275

Altijd als ik boodschappen ga doen, loop ik langs de Dirx Drogist. Laatst ben ik voor het eerst daar binnen geweest, en 4 nieuwe lakjes gekocht! Een daarvan was deze, Paris Memories 275. Daar wil ik jullie vandaag een swatch van laten zien.

Ik had nog nooit van dit merk gehoord, maar het leek me de moeite waard om te proberen.
De flesjes zijn best groot (14ml) en kosten maar €1,29 per stuk. Ik verwachte er dus niet heel veel van.

Ik zou de kleur beschrijven als chocolade-bruin. Klinkt nu al geweldig of niet? ;)

Hij glimt en glanst ook mooi, daar hou ik vaak wel van bij iets donkerdere kleuren.

Na een laagje lakken was het wel duidelijk dat hij niet volledig dekt in een keer, je dan mijn nagels er nog doorheen zien op de foto. Maar voor die prijs kan ik het heel erg vinden.

Na twee keer dekte het lakje wel goed en was de kleur ook wat dieper.

Ik ben er zeker tevreden mee! Ben benieuwd of de andere drie lakjes van Paris Memories ook zo goed zullen bevallen!
Onlangs heb ik ook een Essence Stampy Set gekocht, en ben daar nog wat mee aan het oefenen, zodat ik hier ook een leuk artikeltje over kan schrijven. Helaas is het in combinatie met deze lak niet zo goed gelukt, het strikje op mijn duim (als je hem al kunt zien), dekt helaas niet goed genoeg. Maar toch leuk om te proberen dacht ik!
Wat vinden jullie van een simpele stempel op een effen nagellak?

One thought on “Paris Memories 275

Geef een reactie

