Swatches

Safari 09m Metallic Rood-Bruin

Afgelopen week natuurlijk (!) weer veel nagels gelakt, alleen nog geen tijd gehad om er wat artikeltjes over te schrijven. Veel aankopen de laatste weken, daar komt ook nog een artikeltje over. Maar een van die aankopen was deze koperkleur van Safari!

Toen ik dit kleurtje zag was ik er al hardstikke gek op. Hou van rode nagellak, en een beetje shine.
Er stond al een swatch bij, en ik kon duidelijk zien dat het geen heel diepe kleur rood was, maar meer een beetje roos-rood of koper achtig.

Zo kan ik het hem het beste beschrijven, koperkleur. Niet te dekkend, erg glimmend en de kleur wisselt een beetje in het licht.

Hier heb ik hem twee maal gelakt, omdat hij in een laag voor mijn smaak niet goed genoeg dekte. De overgang tussen roze en wit was er nog redelijk doorheen te zien. (helaas ben ik vergeten een foto te maken, dus die ontbreekt)

Wat ik erg mooi vind aan dit lakje is dat hij in het licht heel rozig lijkt, en in het donker veel meer koper. Hoe het licht erop valt bepaalt ook zeer hoe hij eruit ziet.

Heb hem drie dagen gedragen en nog steeds bladerde hij niet af.

Deze ervaringen heb ik tot nu toe met alle lakken van Safari gehad. Het ligt er even aan waar je de lakjes koopt, maar de prijzen varieëren van €1 tot €2 en zijn standaard in de uitvoering van 12ml.

Tot nu toe is Safari een van mijn favoriete merken! Er is heel veel keuze in kleur, de flesjes zijn groot, de lakjes blijven goed zitten en ze zijn ook zeker betaalbaar.

Heb je al meer lakjes van Safari, en wat vind je van deze kleur?

One thought on “Safari 09m Metallic Rood-Bruin

Geef een reactie

