Nailart

Tirolerfest-outfit Nailart

Lieve lezers! Vandaag heb ik jullie hulp nodig bij het kiezen van een nailart. Maar eerst zal ik even uitleggen wat het probleem is.
Ik werk in een bar speciaal voor studenten (de Vestingbar), en aankomende donderdag is het Tirolerfest. Ik vind het altijd leuk om bij alle feesten een bijpassende nailart te bedenken. Nu kom ik er alleen niet uit!

Natuurlijk moet deze nailart wel bij mijn outfit passen.
Dit heb ik uitgekozen. Het is een wit shirtje met een donker roze rokje. De rest is afgewerkt met zwarte details. Ook zal ik er witte kousen met zwarte strikken bij dragen. (sorry voor de rotzooi op mijn kamer)

Gebruikt voor deze nailarts:

– Safari black
– Kiko 253
– Essence nail art stampy polish Matt black
– Max striper Pink
– Essence stampy nailart set
– Dottingtool

En dit is het resultaat geworden van mijn experimenten. Ben niet over allemaal erg gelukkig, zoals mijn wijsvinger vind ik zelf niet zo mooi geworden. Ik zal ze even allemaal bespreken.

– Duim: Eerst heb ik gewoon mijn nagel blank gelakt. Daarna met de dottingtool een strikje (geprobeerd) gemaakt. Zelf vind ik het nog niet zo’n succes, omdat ik nog niet zo goed dingen kan tekenen met mijn dottingtool. Maar opzich is hij best lief geworden! Dit zou ik alleen op een nagel dragen en de rest in een egale kleur.
– Wijsvinger: Simpele zwarte safari lak, en twee streepjes met de striper. Geen succes voor bij deze outfit wat bij betreft!
– Middelvinger: De kiko 253 lak dekt geweldig mooi en is een mooie kleur roze! Alleen vloekt het helaas een beetje bij de kleur roze van mijn rokje. Met de essence stampy tool heb ik een strikje erop gemaakt, best goed gelukt, niet?
– Ringvinger: Geen enkele tiroleroutfit is compleet zonder strikjes en touwtjes, dus vandaar mijn ‘corset’ nailart. Erg schattig vind ik! En leuk te combineren met een french manicure in een andere kleur (roze of zwart). Deze vind ik tot nu toe het leukste!
– Pink: Een zwarte french manicure met een roze strikje (ook met de stampy tool). Erg leuk maar ik vind dat de roze niet goed genoeg dekt helaas. Ook geen succes dus.

Morgen is het al zover, en heb er echt gigantisch veel zin in.

Welke nailart vinden jullie het leukste? En hebben jullie nog andere beauty Tirolerfest-tips (zoals oogschaduw)? 

2 thoughts on “Tirolerfest-outfit Nailart

  1. Aangezien ik zelf een nagelblog heb, vind ik het wel leuk om nageldingetjes te snuffelen. Ik kwam op jou site terecht en keek gelijk verder voor je nailart. Ik vind je pink erg leuk!

Geef een reactie

