Swatches

LeMax Colour Shine Holographic 04

Een langere tijd geleden zag ik dit lakje op een van mijn favoriete webshops staan, in de nieuwe collectie. Hier verkochten ze meerdere holografische lakjes van Le Max. Voor de schappelijke prijs van € 3,95. besloot ik er maar eentje aan te schaffen! En die wil ik vandaag even snel aan jullie laten zien. 

Geadverteerd stond dat de lak een regenboog effect zou geven. Dit deed het helaas niet echt. Desondanks vind ik het een prachtig lakje, die een beetje schittert in het licht. Zelf vind ik dat deze lak wel diepte heeft, als je snapt wat ik bedoel! ;)
Het is een klein flesje, 9 ml. Maar heeft een breed kwastje wat fijn lakt. Wel heeft hij een erg zoete geur, die ik niet verwachte en een paar uur later nog steeds rook. Helaas heeft deze lak geen duidelijke naam of nummer, maar volgens de webshop is dit kleur 04.

Deze behoort wel zeker onder een van mijn favoriete lakken, de kleur is best neutraal (en kan je dus overal bij dragen ;)) en na 4 of 5 dagen zit hij er nog steeds prachtig op!

Hebben jullie ervaring met holografische lakken en wat vinden jullie van deze?

Geef een reactie

