Nailart

Tirolerfest nailart #2

Het feest is al weer eventjes geweest en ik ben ondertussen weer bijgeslapen, maar het was super fantastisch! In mijn vorige bericht vroeg ik naar jullie mening over een leuke nailart voor het tirolerfest, en nu wil ik jullie graag laten zien wat het geworden is! 

De nailart die ik gemaakt heb moest matchen bij mijn outfit. Voor de mensen die het vorige artikel nog niet gelezen hebben, dit was de outfit.

Gebruikt:
– Essence XXL Nail Thickener
– Safari White
– Safari Black
– KiKo 253

Eerst heb ik al mijn nagels voorzien van een blanke basislaag, zodat ze niet al te veel zouden beschadigen. Aangezien ik tijdens de avond veel met mijn handen in het water zou zitten doe ik dit eigenlijk altijd.

Vervolgens heb ik gekozen voor een witte french manicure, wat matchte bij mijn mooie witte kousen.

Aangezien de meeste lezers het corset motief het gaafste vonden, heb ik gekozen om dit ook in mijn nail art te verwerken. Door met de dottingtool 6 zwarte stipjes te zetten en dit te verbinden met roze lijntjes (ook met de dottingtool), heb ik het corset gemaakt.

Om het helemaal bij mijn kousen te laten passen heb ik met de essence stampy plate zwarte strikjes op elke nagel gedrukt. Is niet overal even goed gelukt, maar het begin is er!

Wat vinden jullie van het eindresultaat?

Geef een reactie

