Nailart

Halloween nailart

Ondanks dat het in Nederland geen fenomeen is, heb ik dit jaar toch Halloween gevierd! Iedereen kent ze wel, poppen die lief en mooi moeten zijn, maar gigantisch eng uitgevallen zijn! Dat was mijn inspiratie voor dit jaar, kijk je mee?

Bij een outfit hoort (natuurlijk) ook een nailart!
(De foto’s van de outfit en de makeup zal ik later deze week uploaden :))

Dit is het uiteindelijk geworden!

Benodigdheden:
– Safari Neon Roze
– Essence stampy white
– Essence stampy set
– Zwarte striper

Vind je het niet net een lappenpop?
Ik heb voor roze gekozen omdat het wel lief, maar eng moest blijven. De witte stempel geeft het een beetje een kanten randje. Met de zwarte striper heb ik stiksels gemaakt, zoals je altijd bij een lappenpop ziet!

Niet moeilijk, en hardstikke leuk!

Maken jullie ook wel eens nailarts voor speciale gelegenheden?

7 thoughts on “Halloween nailart

  1. Die nail art is echt te schattig! Wat heb je een leuke blog zeg! Jammer dat je geen bloglovin hebt anders was ik je zeker gaan volgen!
    Liefs

Geef een reactie

