Lifestyle

Stats & Following

Blij verrast was ik toen ik vannochtend bij mijn statestieken keek! 292 views gister! Waarschijnlijk kwam dat door mijn reactie op het spamartikeltje van Beautylab.nl, maar desalniettemin, geweldig!

Maar hoe gaat het met de rest van de statestieken?
Hoeveel van jullie lezen elk artikeltje, of zijn gewoon een keertje langs komen droppen?
Tijd voor mij om dat eens uit te zoeken!

Eigenlijk doet het me niet zo heel veel, die cijfertjes, van hoeveel mensen mijn blog lezen. Ik vind het veel leuker om te zien dat één persoon het hardstikke leuk vond, maar toch doet het me wel een beetje. Vandaar dat ik ook eens bezig ging met Promotie!

Je kunt me nu volgen via Twitter: @BeautyandBlond

Je kunt mijn pagina op Facebook liken en volledig uptodate blijven:
http://www.facebook.com/BeautyandBlond

Via WordPress kun je mijn blog ook followen:
https://beautyandblond.wordpress.com/

En wat volgens mij de meeste mensen gebruiken voor bloggin’, Bloglovin’! :
http://www.bloglovin.com/blog/4063200/beautyandblond

Bij de 100 followers (som van alle bovenstaande kanalen) doe ik er wel een leuke winactie in!
Maar nogmaals, het gaat mij echt niet om de cijfertjes, maar dat iedere lezer(ers) het leuk en intressant vind! Dus heb je tips of dingetjes die jij graag geswatched/reviewed/besproken/etc. wilt zien? Mail me vooral op msfairyviolet@gmail.com

Wat vinden jullie tot nu toe van mijn blog?

6 thoughts on “Stats & Following

  1. Mooi aantal bezoekers hoor! Het gaat inderdaad niet om cijfers, maar het is toch altijd leuk om te zien als je blog veel is bekeken. Ik zal jullie gaan volgen op bloglovin, veel succes met de 100 volgers!<3

Geef een reactie

