Swatches

China Glaze Vintage Foxy

Op den duur ontdekte ik een geweldige webshop: PrettyPolish. Heerlijk rondkijken, wishlist maken, en toen kwam ik erachter, dat die dag de laatste dag was dat alle China Glaze 20% korting had! Nou gelijk ingeslagen dus! Hier zie je mijn hele bestelling. Maar vandaag ga ik Vintage Foxy voor jullie swatchen!

Ik was nog niet bekend met de lakken van CG, maar toen ik mijn bestelling binnenkreeg en open maakte was ik direct enthousiast! Stevige grote potjes, fijn kwastje en wat een kleur!

De eerste keer dat ik Vintage Foxy droeg was naar de Rock avond in de bar. En dat is ook precies hoe ik hem zou omschrijven: typische rockchick kleur!

Momenteel kan ik echt zeggen dat dit een van mijn favoriete lakjes is! Wat een prachtige shimmer! Een beetje rood, met oranje glans. En daarnaast lakt en dekt hij geweldig!
Ook lijkt hij een stuk bruiner in ander licht, wat ik helaas niet voor jullie kon vastleggen op camera.

Ik kan niet meer enthousiast zijn denk ik!

Wat vinden jullie van deze ‘rock-chick’ kleur? En van andere ‘rockkleuren’?

2 thoughts on “China Glaze Vintage Foxy

Geef een reactie

