Nailart

NOTD

De laatste weken hebben jullie een beetje weinig nieuwe berichten van mij kunnen lezen, want de studie gaat natuurlijk voor. Maar in die weken heb ik natuurlijk wel mijn nagels mooi en gelakt gehouden. En dit is de creatie van de afgelopen dagen!

Het begon zondag, het weekend was geweest, en na een dagje scouting stond mijn nagellak er maar treurig bij. Graag pas ik altijd mijn nagels aan aan mijn outfit. Wat past er beter bij een wit jurkje met zwarte streepjes en allstars dan knal rode nagels! Dat is het uiteindelijk ook geworden.

Maar net als meerdere ‘nailpolish-addicts’ kan ik geen dag hetzelfde dragen! Dus maandag moest er wat anders bedacht worden.
Ik volg meerdere blogs, waaronder NailpolishHeaven! Zij doet mee aan de ’10-weeks-of-nailart-challenge’ en poste maandag ochtend de volgende creatie. Helemaal geweldig toch! Ik was accuut verliefd!

En wat bleek, het was nog niet eens heel erg moeilijk. (voor de tutorial lees haar artikel) Dus tijd voor mij om het eens te proberen.
De rode base-coat had ik al, en in combinatie met hetzelfde jurkje leek het mij wel leuk om een plastic wrap nailart te doen met parelmoer wit. Hardstikke mooi gelukt! (helaas geen foto van gemaakt, sorry)

En vandaag de laatste toevoeging. Weer in de stijl van mijn jurkje. Stoere zwarte strepen met een striper. Niet moeilijk, en eigenlijk kun je elke basic nailart mee opleuken!

Wat vinden jullie van deze NOTD?

2 thoughts on “NOTD

Geef een reactie

