Swatches

Paris Memories 298 & China Glaze Electrify

De laatste tijd vind ik het erg leuk om lakjes egaal te gebruiken, en proberen de volgende dag een leuke simpele ‘touch’ bij te bedenken. Zo gebeurde het ook van de week! Zoals ik al in een eerdere blogpost vertelde, zit er bij mij in de buurt de Dirx, en zij verkopen erg leuke nagellak van Paris Memories.

Te beginnen met de basiskleur. Deze mooie donkere olijf kleur ‘heet’ nr 298. Ik vind het altijd erg jammer als de nagellak geen echte naam heeft, Dark Olive zou toch mooi geweest zijn? Maar desondanks, ik vind het een prachtig lakje!
In een laag dekt hij al volledig, maar ik lak altijd twee laagjes omdat het anders snel ‘afbladert’. Alle Paris Memories hebben een smal, rond en niet al te lang kwastje. Daardoor kan ik best netjes bij mijn nagelriemen lakken en in een streep door tot de tip van mijn nagels. In twee of drie banen ben ik dan klaar! (Toch ben ik nog niet zo heel goed in netjes lakken en smeer ik altijd iets op mijn nagelriemen, beetje slordig hé!)
Het is een diep olijfkleurige groen, egaal en zonder shimmer, mooi voor mij een basic outfit als je niet wilt dat je nagels al te veel opvallen. 

Je kunt trouwens ook zien dat mijn ringvinger wat minder glad is, dit komt omdat hij gescheurd was en ik hem ‘gerepareerd’ heb met de theezakjesmethode van NailpolishHeaven. Zit na een paar dagen nog steeds perfect!

Opzich een hardstikke mooie polish, maar het gaat een beetje snel vervelen. Dus na mijn stash door te hebben gespit, kwam ik een geweldige topcoat tegen! China Glaze Electrify is een prachtig lakje met grote rode glitters en kleinere gele glitters. Van te voren vroeg ik me af of dit wel een goede combinatie zou zijn, maar is het een match-made-in-heaven of niet?

De lakjes van China Glaze zijn iet-wat duurder, maar lakken geweldig en zijn ook erg grote potjes! Ze hebben een rond afgesneden breder kwastje, dus bij smalle nagels heb je aan een baan genoeg. En de beschikbare kleuren zijn zo vreselijk mooi. Kortom, ik ben helemaal in love met China Glaze!

Wat vinden jullie van deze combinatie?

One thought on “Paris Memories 298 & China Glaze Electrify

Geef een reactie

