Swatches

NOTD #0

image

Ik ben even weg geweest. Druk met de studie, mijn hobby de Vestingbar en al mijn lieve vrienden.

En sorry dat het daarom zo stil was hier. Maar ik ben terug!
Zal af en toe wat swatches, NOTDs, en leuke nailarts gaan posten. Hier en daar nog een review en dan hoop ik weer op een lekker niveau te kunnen bloggen :)

Dit waren mijn nagels vandaag. China Glaze Red Satin met topcoat Electrify ♥ Echt een favoriet!

Volg me ook op @beautyandblond op Twitter en @msfairyviolet op Istagram om up to date te blijven :)

Geef een reactie

