Swatches

Essence Floral Grunge – Be Flowerful

image

Niets beters dan een mooie nieuwe collectie van Essence! Deze Floral Grunge collectie bestaat uit kleuren voor lieve en stoere meiden. Deze drie lakjes vond ik zelf erg mooi.

En de swatch van vandaag is 01 Be Flowerful The Shine.
Een niet al te opvallende of gekke kleur, en daarom erg geschikt voor werk. De rest ga ik binnenkort swatchen.

Een glimmende lak, mooi breed kwastje en droogt lekker snel. Dit heb ik eigenlijk bij alle lakken van Essence ervaren en ben er daarom zo tevreden over. De prijs van deze lakjes is 1,69€ per stuk. Lekker budget en daarom dus zo geschikt voor mij.

De kleur zou ik kunnen omschrijven als een koraalrood gemixt met wit. Erg mooi!

wpid-20130409_130056.jpg

Wat vinden jullie van deze nieuwe collectie, en deze lak?

Geef een reactie

