Swatches

Essence – Absolutely Blue

Nadat de vorige lak na 3 dagen weer begon af te bladeren, was het weer tijd voor een nieuwe! Dus ik heb hem gelijk ook maar even voor jullie geswatched.

Mijn eerste lakje uit de nieuwe Essence Colour & Go collectie, absolutely blue. Toen ik hem zag staan in de winkel was ik gelijk over. Het was de eerste week dat de zon weer lekker scheen deze week, en een fel vrolijk kleurtje had ik nog nodig voor deze lente.

2013-04-11 17.12.32Het is een blauwe (klein beetje paarsige) egale lak, een mooi nieuw pastelkleurtje voor in mijn stash. De kwastjes van de Colour & Go collectie zijn lekker breed en lakken daarom heel fijn en na twee lagen dekt hij perfect. Voor €1,29 zijn deze lakjes een geweldige koop.
Het zijn geen grote flesjes, 5ml, maar aangezien hij zo goed lakt, kun je er best even mee vooruit.

2013-04-11 17.12.58

Ik ben zeker nog van plan een hoop lakjes van de Colour & Go collectie aan te schaffen, lekker budget ook! Liefste koop ik ze allemaal in een keer, maar dat is wel heel erg enthousiast. Vind ze in ieder geval helemaal geweldig!

Wat vinden jullie van deze kleur? En de hele Colour & Go collectie?

2 thoughts on “Essence – Absolutely Blue

Geef een reactie

