Beauty/Review

Glossybox Goes Young – Maart ’13

De Glossybox! Een geweldig concept voor alle beautyliefhebbers. Elke maand een box vol verschillende producten, kleine versies of fullsizes, aangepast op jouw beautyprofiel, voor €15 per maand!
Zo kan je vanalles proberen en het mogelijk later nog eens aanschaffen.
Zelf vond ik het een heerlijk concept, maar de producten waren voor mij een beetje high-end, en zou ik dus niet nog een keer kopen.  Helaas waren ze een beetje buiten mijn budget.

En toen kwam de GlossyBox Young Beauty! Voor €10 6 fullsize producten van bekende drogisterijenmerken. Voor mij is dit een stuk geschikter: producten die ik meer nodig heb/gebruik, de prijs is niet te hoog en zou ze dus zo weer aanschaffen en zo ontdek ik alsnog nieuwe leuke dingen! Gelijk besteld dus. En toen, eind maart, viel hij in de bus.
Een beetje later, maar toch nog een unboxing-post!
1eb1e0a1-97e6-43ae-9590-f405b3639304wallpaper

De verpakking van de Glossybox Young is iets anders dan de ‘reguliere’ Glossybox. Hij kwam in een leuke groene kartonnendoos, en bij het openmaken ontdekte ik een vol zakje, een beschrijving van de producten én een handleiding om van deze verpakking een leuk laadje te maken! Ik vind het echt een top idee! Mijn kast staat ondertussen al best vol met allemaal glossybox-doosjes, sommigen gevuld en gebruikt, maar ik hou er ook wat over. Deze laadjes passen mooi in mijn Expedit-Ikea-Kast, en hebben een leuk kleurtje. Momenteel bewaar ik in dit laadje al mijn ‘rommeltjes’, maar je kunt er bijvoorbeeld erg leuk je stashes in bewaren. 397bed4b-caf8-4170-a505-48f138dd3f40wallpaper

40a7655e-437a-4515-834c-00ff7ef05e40wallpaper 0e0f44c4-4b10-4409-af65-24ca27ee29f5wallpaper

2013-03-21 15.00.05

Dan even naar de inhoud van de box. Glossybox belooft 6 fullsize producten (1,2,3,4,5 en 6, check!) van bekende drogisterijmerken.
Even door de producten heen lopen: Pearl Dops voor wittere tanden, zou ik nooit uit mezelf gekocht hebben, maar na het getest te hebben denk ik er zeker aan om het overnieuw aan te schaffen! Dr. van der Hoog maskers, kun je er geen genoeg van hebben toch? Wel leuk dat dit een nieuwe geur is, lekker om te proberen. Andrélon Volume Powder, altijd al willen weten of het werkt, en nu de mogelijkheid dit te testen. Palmolive Shower Gel, heerlijk even onder de douche ontspannen en genieten van deze nieuwe geur. Miyo Mini Drops, meer nagellak is meer beter! Kon er altijd nog een toevoegen aan de collectie (mooie kleur, binnenkort swatch!). 8×4 Glam Up, lekkere deodorant, geur had ik anders nooit gekocht (hou niet zo van roze en extreem glammy producten), maar ben er erg tevreden over!

 Deze Glossybox Young kost €9,95 + €1 verzendkosten. De producten zouden samen €22,25 in de winkel kosten. Zo heb je dus ongeveer de helft bespaard. Sowieso ga ik de volgende Beautybox ook weer aanschaffen! Ben erg tevreden met de selectie producten, met de service en de verpakking. Dit was een test box, dus hopelijk komt er nog een vervolg. Ik hoop het in ieder geval wel!

Wat vinden jullie van deze box? Zou je er zelf ook een bestellen?

6 thoughts on “Glossybox Goes Young – Maart ’13

  1. Ik vond het ook een heerlijke box. Over het algemeen spul wat ik allemaal gebruik dus dat scheeld weer 10 euro ;) leuke review btw!

  2. Pingback: Unboxing GlossyBox & Essentials Juni’13 | BeautyandBlond

Geef een reactie

