Lifestyle

30DPC #4

Knapzak tochtDag 4 was voor mij geen moeilijke: “something that you miss”: Scouting! Ik ben als klein meisje op elfjarige leeftijd begonnen bij de scouts en tot ik achttien was heb ik mij goed vermaakt bij de RSA.
Toen ik zestien was ben ik begonnen als leidster bij de bevers (de kleintjes van 5 t/m 7 jaar). Geweldige tijd!
Deze foto is van een uitstapje wat we hadden naar een klein dorpje in de buurt, met de knapzak door het bos.

Toen ik op kamers ging had helaas geen tijd meer om elke zaterdag vroeg op het clubhuis te zijn. Stiekem mis ik het wel, de lol met die kleintjes, spelletjes spelen, grapjes uithalen, knutselen en nog heel veel meer.

Hopelijk heb ik er later weer de tijd voor, want niets geweldiger dan zo’n leuke groep kids!

Is er iets wat jullie missen?

2 thoughts on “30DPC #4

Geef een reactie

