Swatches

Essence Floral Grunge – Grunge me tender!

Als laatste van de 3 Floral Grunge lakken: Grunge me Tender! the Suede. Gelijk ook mijn minst favoriete.

image

image

Zelf vind ik de kleur groen te licht en ook dekt deze lak niet geweldig.

Dit was het resultaat na twee lagen. Hij is mat, wat het lakken natuurlijk al niet makkelijker maakt. Maar bij de twee laag veegde ik elke keer een deel van de eerste uit (na een lange tijd wachten zelfs nog), het effect wat je krijgt als je eerste laag nog niet goed droog is en je er dan overheen lakt.

Ik kan me voorstellen dat als je een andere huidskleur hebt deze lak best mooi zal staan, of bij je pastelkleurige outfit. Maar bij mijn zwarte jurkjes en gekleurde shirts is dit toch geen goede combinatie.

image

Dit was na een laag lakken, dekt nog niet genoeg vind ik. (Ja beetje gekliederd, oeps). De afwerking, het matte en de glitters/shimmer vind ik daarintegen wel heel mooi, maar gewoon de verkeerde basis kleur.

Jammer, denk niet dat ik deze lak nog vaak ga dragen.

Wat vinden jullie van deze lak?

Geef een reactie

