Lifestyle

30DPC #7

2013-04-16 16.24.28“Yourself with 10 things”, 10? Nee jo veel meer!
Lang nagedacht, en het enige waar ik veel van heb en hardstikke gek op ben is: nagellak!
Ik lak altijd al mijn nieuwe kleurtjes op nagelwielen, zodat ik een goed overzicht heb van wat ik heb en hoe ze uit de ‘verf’ komen. De teller staat momenteel op meer dan 85 (niet precies, dubbele/gelijklijkende lakken niet geswatched).

2013-04-11 13.15.28
Zelf word ik altijd hardstikke vrolijk van alle kleurtjes op deze wielen, helemaal als ik ze laat ronddraaien. Net een regenboog die rondjes draait! *hihi*

Binnenkort ben ik van plan al deze lakken en swatches vast te leggen in een grote lijst, zodat ik weet wat ik in mijn stash heb en wat niet. Deze zal ik tegen die tijd ook publiceren, en proberen alles voor jullie te swatchen! Al zal daaar waarschijnlijk wel wat tijd overheen gaan. (aangezien het er dus meer dan 85 zijn)

Hoeveel potjes nagellak hebben jullie thuis?

3 thoughts on “30DPC #7

Geef een reactie

