Lifestyle

30DPC #8

Elke dag is het even nadenken, wat voor foto kan ik maken voor de challenge, nu was het black and white. Toevallig de kleur van mijn outfit van vandaag! Dit jurkje heb ik ooit bij de H&M gekocht, omdat ik hem zo verschrikkelijk schattig vond. Ik ben gek op jurkjes, het liefste niet al te lange, beetje uitlopende (zodat ze leuk waaien als je ronddraait) en leuke dessins.

2013-04-17 18.46.36

Een lekker dagje druk, overal heen, naar de stad, panty en leuke sneakers aan, ik vind het heerlijk! Het leukste aan dit jurkje vind ik de streepjes, die niet horizontaal lopen, maar op de taille naar elkaar toe. Dat heeft aan de bovenkant een super leuk effect, en maakt ook wat slanker. Aan de onderkant helaas maakt het het beeld een beetje breed. Maar het kan nog!

Ik shop vaker bij de H&M, voornamelijk in de uitverkoop. Zoeken tussen alle stapels shirts, de rekken met jurkjes en de planken met broeken. Kan ik me uren mee vermaken, en de lol is vele malen groter als ik veel kleren voor weinig geld heb gescoord.

Sorry voor de beetje rotzooi op mijn kamer, tentamenweken maken er altijd een rommel van.

Wat vinden jullie van dit jurkje? En houden jullie ook zo van uitverkoop-shoppen? 

 

One thought on “30DPC #8

Geef een reactie

