Swatches

Miyo Fruit Drops – Raspberry

In de Glossybox Young Beauty zat deze super schattige nagellak. “Deze trendy nagellak ziet er niet alleen leuk uit, maar ruikt ook nog eens heeerlijk. Elke kleur heeft zijn eigen fruitgeur! Wanneer de lak droog is, ruikt deze vrolijke variant naar framboos”, en deze omschrijving van Glossybox is inderdaad waar!

2013-04-17 18.43.25 2013-04-18 17.38.45

Deze knalroze nagellak heeft een prachtige goude shimmer, wat op de tweede foto in het licht goed te zien is. Ik hou niet zo van roze, maar deze tint vind ik geweldig. Niet zo licht en babyroze, maar het heeft iets stoers over zich.
Hij dekt opzich best goed, toch heb ik twee laagjes gedaan, omdat ik nét nog de balba (het voorste witte gedeelte van je nagel) er doorheen zag. Het kwastje is niet heel breed, maar met twee streken kun je de breedste nagels wel bedekken. Ook is dit kwastje niet heel lang, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Zo kan ik namelijk erg precies lakken zonder over mijn nagelriemen heen te kliederen.

En dan nog de geur! Ik heb ooit een andere geurende nagellak gehad, die mij heel slecht beviel (door de fruitgeur heen kon je de aceton nog ruiken). Deze daarintegen is puur en alleen de Raspberrygeur. Erg te herkennen is het niet, voornamelijk is het gewoon erg zoet. Het heeft wel iets lekkers. De volgende dag is de geur bijna helemaal weg (tenzij je je nagels echt tegen je neus aan houdt). Ik vind het opzich geen vervelende toevoeging, maar ik zou er zelf geen extra geld aan uitgeven.

Een flesje Miyo Mini Drops bevat 8 ml lak en kost € 3,50.

En nog een tussendoortje! Ik ben een beetje aan het twijfelen over een mooie lengte voor mijn nagels. Ik heb ze langer gehad, maar daar werden ze niet mooier van (gingen erg veel chippen en braken soms af). Om te proberen heb ik ze maar weer eens wat korter gedaan.

2013-04-17 18.44.30
Hebben jullie ervaring met geurende nagellak? En wat vinden jullie mooier, nagels lang of kort?

3 thoughts on “Miyo Fruit Drops – Raspberry

Geef een reactie

