Lifestyle

30DPC #10

Vandaag was de opdracht “Something New”. Na de opdracht van gister “Something Old”, was dit geen moeilijke voor mij. Deze 30DPC is namelijk tegelijkertijd een shoplog!

2013-04-19 12.00.19

Deze week ben ik eventjes met een vriendin naar de stad geweest. Meestal gaan we langs de V&D, H&M en nog 100 andere leuke kleding en schoenen winkels, maar deze keer moest ik naar de action en de xenos. En dan koop ik nog veel meer dan normaal!

Eventjes alle spulletjes doorlopen. Blokken Dove zeep, kosten bij de action nog minder dan in een drogist. Ik ben van plan vanmiddag/morgen/als ik tijd heb zelf scrub en zeepjes te gaan maken, en daar heb je deze blokken zeep bij nodig.

IMG_20130418_171034

Reinigingssstrips voor je neus. Deze gebruik ik regelmatig en ‘trekken’ als ware de mee-eters uit je huid. Zelf knip ik er altijd nog een extra doormidden om ook over mijn wangen heen te plakken. Ziet er altijd grappig uit! (zie de foto ;) )
Een grote pot Coconut  moisturizer crème, te gebruiken als bodylotion en voor mijn DIY scrub en zeepjes. Hij ruikt echt heerlijk!
De tube is erg nuttig voor dit seizoen, het wordt namelijk weer lente en zomer, en dus weer tijd voor anti-klovencreme.
Makeupsponsjes gekocht voor mijn powders en voor het maken van mooie nailarts. En toen we deze nepwimpers zagen liggen moest we ze wel meenemen, voor een leuk gek feestje!
Ik ben gék op maskertjes, twee dode zee modder maskers en een met komkommer. Zo uit mijn hoofd kostte deze 79 per twee, dus voor het geld kon ik het niet laten liggen.
Voor mijn zeepjes maken had ik nog een paar dingetjes nodig, vormpjes om ze in te laten opstijven (daarom de grote cupcake vorm, kleine bloempjes, en normale cupcake bakjes, rond en in hartjes, allemaal van siliconen, zodat ik de zeepjes er goed uit kan krijgen). Ook heb ik twee kleine wekpotjes en een grote gekocht om de scrub en zeepjes in te doen.
En als laatste nog 3 paar nieuwe sokken, maatje inimini, in leuke kleurtjes. Waren ook echt niet duur, en ze zijn er in de goede maat, dus maar een extra pakje meegenomen.

Kortom: ik ben een shop-a-holic! Vooral bij de Action.
Gelukkig kost het ook allemaal niet zo heel veel, dus maakt het niet uit.

Kopen jullie wel eens iets bij de Action? 

Geef een reactie

