Lifestyle

30DPC #11

Wikipedia mocht mij vannochtend even helpen met de volgende foto! “Macrofotografie is het fotograferen op korte tot zeer korte afstand van onderdelen van mensen, dieren, planten of voorwerpen, met de bedoeling ze zo groot mogelijk af te beelden, zodat details zichtbaar worden die met het blote oog moeilijk of niet waarneembaar zijn.”

Nou, dat kan ik!
Ik ben gek op mijn nagelwielen. Alle kleurtjes en shimmers en glitters en glans, heerlijk! Dus vandaar, de volgende foto.

2013-04-20 14.26.39

Mooi of niet?? 

2 thoughts on “30DPC #11

  1. Schitterende foto! Ik snapte de macro stand nooit, even later had ik door dat ik hem moest gebruiken om dichtbij te fotograferen. :’) Het stukje heeft trouwens wel wat geholpen om het beter te begrijpen. ^^

Geef een reactie

