Swatches

Vera Valenti Eyeshadow Palet

Veel oogschaduw heb ik niet, een paar kleuren die ik soms gebruik. Toch vind ik het wel leuk om mooie looks te maken of de dagelijkse sleur te verbreken met een leuk kleurtje.  Maar elke keer als ik bij de Kruidvat ben, en voor de schappen sta voor die tientallen kleurtjes, zie ik niet iets wat ik graag wil hebben.
Tot de Glossybox van Augustus binnen kwam, met deze prachtige palet!16102012434

Tegenwoordig gebruik ik deze palets voor bijna alle looks die ik maak, soms in combinatie met andere eyeshadows. Graag wilde ik deze palet voor jullie swatchen omdat ik hem zo vreselijk mooi vind. De kleuren zijn te omschrijven als metallic en zijn goed gepigmenteerd. Ik gebruik nooit de applicators die standaard bij deze soort setjes komen, maar altijd een eyeshadowkwastje wat ik ooit bij de hema heb gekocht. Hier kan ik wat beter mee blenden en ligt lekkerder in de hand.

16102012437

1-4

1: Deze wit is geweldig goed te gebruiken om de hoekjes van je ogen te highligten. Ook is hij vrij stevig van pigment en blend hij dus goed over de donkerdere kleuren heen.
2: Prachtige kleur! Een legering van goud met koper zou er denk ik zo uit zien. Mooi te gebruiken in frisse looks, of om te knallen in een hevige party look.
3: Een rozige metaal kleur. Zelf gebruik ik hem niet zo vaak, omdat ik zelf een roze oogschaduw niet zo mooi vind staan bij mijn huidskleur. Het geeft me een beetje slappe zieke uitstraling. Voor blenden of leuke accenten is het echter wel een hele mooie kleur!
4: Koper! Shining Koper! Ik ben zo vreselijk gek op deze kleur. Fris en stoer, en te combineren met een hele hoop andere kleuren. Dit was ook de hoofdkleur in mijn EOTD.

16102012444

5-9

5: Deze blush is te gebruiken als ondergrond voor al je looks. Dit geeft wat extra diepte en zorgt dat je de kleuren beter kunt blenden. De hoofdreden dat je deze gebruikt is om de huid van je oogleden egaal te krijgen, zodat de look beter uitkomt.
6: Een donkere metaal achtige kleur. Zou niet weten welk metaal hier bij hoort. Wel erg mooie diepe kleur.
7: Nog een van mijn favorieten! Een hele donkere shiny kleur, die ik altijd gebruik bij smokey eyes. Maakt de look door de metallic-finish net even wat cooler.
8: Nog een koperkleur, wat meer roze en wat donkerder. Zelf gebruik ik deze eigenlijk ook nooit, want ik hou niet zo van de roze ondertoon. Wel is hij echt mooi voor highlighten van donkerdere plaatsen.
9: Net als nummer 7 vind ik deze donkere kleur geweldig! Met een paarse ondertoon kan je prachtige party looks maken. Een grijze/blauwe oogkleur is een goede combinatie met deze kleur (so lucky me!).

Mooi of niet?! De EOTD van laatst is ook gemaakt met deze palet. Lees hem om erachter te komen hoe ik deze kleuren gebruikt heb voor een gave Copper and Black look!
Met welke kleuren zouden jullie graag een look willen zien?

3 thoughts on “Vera Valenti Eyeshadow Palet

  1. Ik zou jou wel eens met een superonschuldige lichte look willen zien ipv je gebruikelijke eyeliner ;) Btw zag ik jou nou net je gordijnen dicht doen tijdens mijn rondje hardlopen? (ergens op een verdieping, mogelijk bovenste, en een felgekleurd, mogelijk geel, tshirt?)

    • Dat is wel een leuk idee ja! Ik zal even kijken hoeveel tijd ik deze week nog heb (bata hé!) en anders volgende week.
      Ehma kan best, Calslaan Wit, onderste verdieping, rode gordijnen? (en rozig shirt)

  2. Pingback: EOTD – Sweet and Spring | BeautyandBlond

Geef een reactie

