Lifestyle

Batavierenfeest #druk!

Lieve mensen!
Ik weet dat ik de 30 Days Photochallenge heb lopen, en natuurlijk voor jullie mooie reviews, swatches en nailarts zou maken. Maar ik heb het tot het einde van de week zo druk dat ik daar even niet aan toe ga komen. Na alle tentamens is het in Enschede namelijk tijd voor de Batavierenrace! Een estafetteloop van Nijmegen naar Enschede (170 km dus), en met als einde het grooste Studentenfeest van Europa: Het Batavierenfeest! Zoals jullie misschien al wisten, werk ik in de Vestingbar, een kroeg hier op de campus (gerund voor en door studenten). En wij doen ook mee met het grote feest! De komende dagen moet er dus opgebouwd, opgeruimd en gewerkt worden. Vrijdag is de Pre-Bata, een super leuk feest bij alleen ons. En dat wordt altijd best druk. En zaterdag dan de Bata zelf! 16.000 mensen die hier een feestje komen vieren.

Dus vandaar, eventjes geen tijd voor bloggen, alleen voor werken en slapen. Ik vind het super leuk hoor, vergis je daar niet in! Maar het kost wel eventjes wat energie ;)

Na maandag (als ik weer bij geslapen ben), ben ik dus weer helemaal terug. Sorry!

Zijn er nog artikelen die jullie graag zouden willen zien van mij? 

Geef een reactie

