Lifestyle

30DPC #16

Love is in the air! Het is lente en de lammetjes huppelen alweer in de wei. De Love-foto voor vandaag is deze. Een stenen hartje wat ik van mijn Oma kreeg bij een bezoekje aan het Afrikamuseum in Arnhem. Ik heb deze foto gekozen omdat mijn vriendje nooit op de foto wil, en ook liever niet op mijn blog staat (met een van de foto’s die ik van hem heb).

Love DPC

Onderhand zijn we ongeveer 5 maanden samen, and still going good! Ontmoet ik de Vestingbar (kroeg waar ik werk), een paar keer samen gewerkt en gekookt en toen was hij toch wel heel erg leuk! Na nog een paar avonden samen werken bij de naborrel toch maar besloten dat het officieel was en we er vol voor gingen. En ondertussen zijn we weer een paar maanden verder en gaat het allemaal super goed.

Een relatie met een beautyblogger en nagellakcollector is niet altijd even makkelijk volgens mij. Vaak weet ik niet wat ik moet kiezen of maken, en als ik dan om zijn mening vraag is het antwoord vaak: “Geen idee, geen verstand van, alles is leuk!”. En over kleren al helemaal niet te beginnen. Echt typische man dus.

Hebben jullie daar ook wel eens last van? 

One thought on “30DPC #16

Geef een reactie

