Nailart

Going Queensday

En ik ben weer terug van weggeweest! Dit weekend was bijzonder tof, maar wel slopend. Wil je weten wat ik gedaan heb? Lees dan dit artikel!
Ondertussen ben ik weer bijgeslapen en is het weer tijd voor een nailart. Het is tenslotte de laatste Koninginnendag voor de komende paar jaar!

En dit is wat het geworden is. Gister heb ik bij de Kruidvat even goed gebruik gemaakt van de 1+1 gratis nagellak-actie. En daar vond ik bij Catrice deze prachtige kleur oranje, 04 Orange-Utan. Ik ben gek op de lakjes van Catrice, met 10ml zijn ze best flink, en het kwastje lakt zo verschrikkelijk fijn! Deze heb ik dus als base-colour gebruikt.2013-04-29 21.02.35

Zoals jullie misschien al wisten ben ik gek op polkadots, vandaar de Nederlandse vlag in polkadots op mijn accentnagel. Deze heb ik gemaakt met een rode, witte en blauwe lak uit mijn gigantische Safari-collectie. Deze lakjes kosten in de meeste webshops maar € 1,50 en er zijn heel veel kleuren beschikbaar. Voor deze prijs zou je een niet zulke hoge kwaliteit verwachten, maar het valt mij alles mee. Ze blijven lang zitten, dekken goed, en ook de kwastjes lakken erg fijn.
Ook gescoord bij de Kruidvat is dit geweldige lakje van de Essence Colour&Go collectie, 121 Goldfever! Deze draag ik op mijn duim, om deze nailart net even wat spannender te maken. Is hij niet mooi? Hij bestaat uit kleine goude glitters en grotere en kleinere gouden en zilveren hexagons. En welke kleur past er naast rood-wit-blauw en oranje nou nog beter bij het Nederlandse koningshuis dan goud?
De rest van mijn nagels heb ik versierd met een randje gouden stipjes aan de top, om het evenwicht tussen goud en de  polkadots te houden. Maakt de lege oranje nagels net even wat leuker of niet?

Verder ga ik weinig doen met Koninginnendag, net eventjes lekker in de zon gezeten, nu bloggen en Desperate Housewifes kijken en straks lekker koken en eten. Vanavond waarschijnlijk nog even langs de Vestingbar, waar voor de leden gezellig avondje is georganiseerd met spelletjes en muziek.

Wat doen jullie met deze laatste Koninginnendag?

Geef een reactie

