Swatches

Cremes – 198 English Rose

Niets leuker dan bij andere mensen in hun nagellak-stash zoeken naar lakjes die ze zelf niet meer gebruiken! Precies zo kwam ik de volgende tegen bij mijn moeder in de la. Love at first sight! En gelukkig mocht ik hem hebben.
Dit lakje is van het merk Cremes (overigens nog nooit van gehoord) en de kleur heet 198 English rose. Het is een cremige rozige kleur en heeft een hint van oranje. Ik vind hem prachtig voor dit zomerweer! Hij dekt niet heel erg geweldig, dus twee lagen zijn wel aan te raden. Daarentegen chipt dit lakje bijna niet en heb je dus wel makkelijk 3 dagen mooi gelakte nagels.

2013-02-17 13.25.06
Helaas kon ik er niet meer achterkomen waar het lakje destijds is gekocht en hoeveel hij toen kostte (ik verwacht dat dat nog de gulden-periode was). Ook is er nergens op internet meer een spoor van dit merk te bekennen. Maar omdat ik hem zo vreselijk mooi vond, wilde ik hem toch graag met jullie delen!

Hebben jullie ook wel eens pareltjes ontdekt in een oude la?

Geef een reactie

