Lifestyle

OOTD #1

Naast een post van de 30 Days Photography Challenge had ik nog niet eerder een Outfit Of The Day met jullie gedeeld! En dat leek me met dit mooie weer wel weer eens leuk!

image

Even improviseren in de spiegel, bij mijn ouders heb ik helaas niet alle middelen die ik thuis anders heb. Maar naar de outfit! Omdat ik gister al wegging, moest ik al goed nadenken wat ik dit weekend aan ging doen. Heb namelijk nooit zin om een grote tas mee te slepen in de bus, dus zorg ik dat mijn outfit aan te passen is aan het weer!
Langs de kledingstukken:
– Spijkerstof short van de H&M
– Zwarte tanktop van de Only
– Groene blouse van de H&M
– Lichte panty van de Zeeman
– Sneakers
Heerlijk voor dit weer. Want met de wind is het soms toch wat fris, maar in de zon is het goed warm! En het ziet er nog stoer uit ook.

Budgettip!
Mijn panties koop ik altijd bij de Zeeman! Liefst draag ik namelijk zwarte, 20 dennier, en die gaan vaak niet heel lang mee. Om dan euro’s uit te geven aan een panty die ik toch die avond weg kan gooien, vind ik een beetje zonde! Bij de Zeeman kost een doosje van 3 stuks, €1.80. In verschillende kleuren en maten beschikbaar, en de kwaliteit lijdt er niet onder. Let wel op de maat. Zelf koop ik altijd 42/44, want ze vallen best klein.

Durven jullie al je bikini in met dit weer? Ik niet!

 

One thought on “OOTD #1

Geef een reactie

