Lifestyle

30DPC #20

Post nummer 50 alweer, het gaat hard!
De opdracht voor vandaag was ‘long exposure’, en daar zijn hele gave foto’s mee te maken! Helaas heeft mijn telefoon geen ‘long exposure’-stand en moet ik deze dus een beetje anders interpreteren!

Maar dat is gelukt, long exposure to the sun! Vroeger werd ik al super snel bruin en verbrandde ik nooit. Tegenwoordig smeer ik wel altijd zonnebrand en kan ik een heel klein beetje verbranden. Maar god! Wat word ik bruin. Heerlijk! In totaal heb ik nu denk ik 3 middagen in de zon gezeten, en dit is dan ook het resultaat. Ben er blij mee, blonde haren, mooi bruin worden, heerlijk. Laat die zomer maar komen zou ik zeggen!

2013-05-06 17.02.22

Geef een reactie

