Swatches

Essence Colour&Go – 109 Off to Miami!

Eventjes een swatch tussen al het zon-zitten en koken in.
Bij het nagelfestival bij de kruidvat kocht ik een aantal flesjes Essence Colour & Go, waaronder deze! 109 Off to Miami! Zelf hou ik niet heel erg van roze, maar deze combinatie met oranje vind ik prachtig.
Geweldig voor vandaag, met deze zon, echt een leuk kleurtje voor bij een gebruinde huid.

2013-05-06 17.28.24

2013-05-06 17.20.01Ook leuk dat hij in de zon (tweede foto), veel feller naar voren komt!
En ja de randjes moeten nog bijgewerkt worden, vooral op mijn smalllere nagels, maar dat komt zo! De kwastjes van Essence lakken zo verschrikkelijk fijn. Mijn wijs- en middelvinger kan ik in een streep recht lakken. En ze drogen super snel. Het grootste voordeel vind ik dat als de lak opdroogt hij heel ‘rubberig’ is. Zo kun je makkelijk de randjes die geknoeid zijn er aftrekken en chipt hij niet zo snel.

Deze lakjes zijn voor € 1,69 verkrijgbaar bij onderandere de Kruidvat. Echt een Budget-aanrader!

Is de zomer bij jullie ook al te zien op je nagels?

Geef een reactie

