Lifestyle

30DPC #24

Wat er mis ging de laatste dagen, geen flauw idee. Maar WordPress had er bij mij even geen zin in!
Daarom de afgelopen 3 30DPC’s allemaal vandaag. Nogmaals sorry, als ik wist wat er aan de hand was, had ik er allang iets aan gedaan.

De Photochallenge van afgelopen vrijdag was bokeh. Bokeh is een fotografie term, die de onscherpte in een foto uitdrukt. Tegenwoordig zien we heel veel foto’s met het bokeh-effect, al die leuke lichtvlekjes. En dit is mijn versie!

2013-05-13 12.29.10Leuk toch? Dit zijn plantjes die ik laatst bij de Action heb gekocht, met potgrond en zaadjes en potjes en al. Heel erg leuke setjes. Te koop per twee (van een soort), voor €1,89 (uit mijn hoofd). De potgrond zit opgedroogd en in elkaar geperst in de bakjes. Water aan toevoegen en je hebt potgrond! Zoals je ziet groeien de klavertjes- vier al hardstikke goed, en de vergeet-me-nietjes zijn ook al goed op weg. Vind het altijd wel leuk om plantjes op mijn kamer te hebben, als ze maar niet te snel doodgaan!
Ik denk dat ik nu ongeveer 2 à 3 weken bezig ben met ze te laten groeien, en het gaat me goed af. Elke dag een beetje water en een beetje zon en dan moet het helemaal goed komen. ’s Avonds natuurlijk nog eventjes tegen praten en dan schieten ze als bonenstaken uit de grond.

Geef een reactie

