Lifestyle

30DPC #25

Nummer 25 alweer, het gaat hard!
Voor deze post moest ik even goed terug graven in mijn foto-verzameling, want ik heb wel ergens een sunrise-foto, maar waar ookalsweer?
En gevonden! In de Mexico-map. In 2010 zijn we met de hele familie op vakantie geweest naar Cancun in Mexico. In een resort, had nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden, maar ronduit geweldig. In het zwembad hangen, fruitshake halen aan de bar (die ook in het zwembad is), lekker zonnen en eten. Kortom, topvakantie voor mij! Even credits naar mijn moeder trouwens, niet ik, maar zij was zo vroeg uit bed om deze foto te maken.

Mexico (438)Als ik dit zie krijg ik gelijk weer zin om een vakantie te plannen! In de voorjaarsvakantie ben ik nog een midweek naar Zuid-Limburg geweest, en denk dat er niet nog eentje aan komt dit jaar. Want in de zomer moet er weer gewerkt worden. Nu lekker opzoek naar een vakantiebaan, mocht degene van vorig jaar niet meer lukken.

Owja! En de tequilla-sunrise natuurlijk ook nog, een van mijn favoriete cocktails. Ookal maak Even een snel receptje!
Ingrediënten:
– 2 delen Tequilla
– Cranberrysap
– Sinasappelsap
– Siroop

Bereiding:
Pak een groot cocktailglas en vul deze tot de rand met ijs. Voeg daar de borrels Tequilla aan toe. Pak vervolgens de siroop, en giet een straaltje over het ijs heen. Mag best een flinke scheut zijn, maar het ziet er op deze manier zo mooi uit. Als volgende de sappen, twee keer zoveel cranberrysap dan sinasappelsap, gewoon helemaal tot de rand. De shaker erop zetten, en shake-it-baby! Uitschenken en versieren met een plakje citroen of ananas, en proost!

Hebben jullie al leuke zomerplannen?

Geef een reactie

