Lifestyle

30DPC #26

Shoes, shoes, shoeeees! Welke vrouw houdt er niet van, en heeft een respectievelijke verzameling in huis?
Nou, ik heb ze in ieder geval, en genoeg ook! Maar eerst the-shoes-of-the-moment! Om mijn kleine voetjes lekker warm te houden met dit vieze Nederlandse kl***weer. Ooit gekocht bij de Wibra, voor 5 euro of zoiets. Koopje op de kinderafdeling.
2013-05-13 13.53.20Wat sommigen misschien wel weten, ik heb echt kleine voeten. Maatje 35 om precies te zijn. Vandaar dat mijn schoenencollectie ook niet zo heel erg groot is, probeer maar eens hippe laarzen (zonder roze barbie-strikjes) te vinden, laat staan heels voor onder je galajurk! Voor andere dames met kleine maatjes heb ik nog een paar tips!
– Kijk stiekem eens op de kinderafdeling, misschien lijkt het je van te voren niets, maar toch zijn er hardstikke leuke dingen te vinden. Al mijn (3 paar) converses komen van de kinderafdeling, en daar zijn ze soms ook nog wat goedkoper!
– Als je opzoek bent naar heels, en er niet al te veel geld aan uit wil geven, probeer dan eens de van Haren! Sommige soorten vallen best klein, waardoor ik zo toch een 36 aan kan. En helemaal niet duur, voor gemiddeld € 25 heb je een mooi paar in huis!
– Heb je leuke sneakers gevonden, maar zijn ze net wat groot? Trek de veters even goed op, vaak zitten ze in de winkel nogal los, en kunnen ze zomaar wel lekker zitten als je de veters goed aangetrokken hebt.

IMG_20130513_142208Mijn hele collectie schoenen op een rijtje, valt nog best wel mee toch?
Hoeveel schoenen telt jouw collectie? 

Geef een reactie

