Nailart

Pastle Confetti

Een van de dingen die ik het liefst dagelijks doe, is scrollen over Pinterest! DIYs, beautytips, nailarts, kapsels, switches en nog veel meer, word weer spontaan vrolijk van. Ik kan hele dagen mij vermaken met de leuke nieuwe creaties die hierop verschijnen. En op een dag kwam ik de volgende twee nailarts tegen!

image

image

Super schattig of niet? Zelf ben ik echt gek op stipjes en elke vorm hiervan, en ben ik regelmatig met mijn dottingtool in de weer. Wat kleurtjes uitzoeken en aan de slag dan maar. Omdat het weer bijna lente is/wordt, vond ik deze roze-oranje-pastel combinatie een erg leuk idee. En dit is het resultaat.

image

Ben extreem tevreden! De kleurencombinatie is lekker vrolijk en helemaal klaar voor de lente. Ook het gevoel van die stipjes lak (als ze eenmaal opgedroogd zijn) is zo grappig!

Sorry voor de donkere foto’s, normaal maak ik mijn foto’s in het daglicht, maar op het moment dat mijn nailart klaar was, was het al donker. En aangezien ik de volgende dag moest werken, waren ze dan toch weer geruïneerd. Excuus dus!
Wat is jouw favoriete patroon?

 

Geef een reactie

