Lifestyle

30DPC #27

Het einde komt al weer in zicht, maar ze worden er niet makkelijker op. Something pink voor vandaag. Even om mij heen kijken, en het enige roze wat ik zo zag was mijn makeuptasje! Spannend (niet zo heel erg). Toch leek het mij even leuk om jullie te laten zien wat ik dagelijks overal mee naar toe neem.
Maar eerst mijn mooie roze tasje, gekocht bij de H&M toen de vorige overleden was. Leuk met bloemen en bladeren en colibries, vrolijk toch?
2013-05-14 15.53.332013-05-14 15.56.31Gelukkig kan er ook lekker veel in! Eigenlijk met alles wat er in zit kan ik zo wel een paar dagen fatsoenlijk vooruit, opzich handig als ik bij mijn vriend of ouders blijf slapen, dan hoeft er niet nog méér mee! Van links naar rechts alle ‘”troep” die altijd in mijn tas mee moet:
– Twee nagelschaartjes, een gewone en een voor kleine haakjes en hoekjes en velletjes in de hoekjes.
– “Multi”-tool, met vijltje met schoonmaakpuntje, klein mesje (zo bot als de weet ik wat) en een bieropener/schroevendraaier.
– Essence Clear&Matt Foundation, 01 porcelain
– Max foundation powder, 261 nude
– The Beauty Bakery Solid Parfum, J’adore. Lekker praktisch voor onderweg!
– Hema Oogschaduw kwastje
– Essence Longlasting Eyepencil, 15 bling bling, 17 Tu-tu-tourquoise, 05 C’est la Vie!
– Essence 2in1 Kajal Pencil, 04 coffee, 08 cream
– Essence coal pencil, 01 black
– Essence Liquid Ink, 01 black
– Essence I <3 Extreme mascara
– Twee pincetten
– Hooikoorts oogdruppels, echt nodig in deze periode!
– Catrice Ultimate Colour Lipstick, 080 My Red Card
– Glasvijl

Stiekem toch best een hoop (en helemaal van Essence!), maar echt heel praktisch als je nog even ergens blijft, of toch naar een verjaardag gaat, of het super geregend heeft, enzovoorts.
Heb jij ook zo’n overvolle dagelijkse makeup-tas?

One thought on “30DPC #27

Geef een reactie

