Lifestyle

30DPC #28

Shadows, tja wat moet ik daar nou mee? De zon schijnt niet buiten, het is van dat vieze Nederlandse wolken-weer, dus schaduwen nergens te bekennen. Zal ik dan toch nog maar iets proberen te maken, met een lamp, of iets met papier. Nee, want ik moet straks aan het bakken van een verjaardagstaart voor mijn vriend, dus daar heb ik geen tijd voor.. Tot ik, uit inspiratieloosheid, het volgende tegen kwam op mijn facebook! Alle credits naar Boris, die deze prachtige foto maakte tijdens Green Vibrations.
Green Vibrations is een festival op de campus dat altijd plaats vindt tijdens Hemelvaart. Vier grote podia buiten, wat rock en progressieve muziek, een hoop hippies en mensen op blote voeten, en veel bier natuurlijk.
’s Avonds was de Afterparty in onze Vestingbar, en heb ik dus een avondje gewerkt, hardstikke gezellig. En zoals gequote door Boris: “Men bier zegt genoeg #gv2013”
Green Vibs Schaduwen

Geef een reactie

