Lifestyle

30DPC #29

Dat ik blond was wisten jullie al, maar dat wordt vandaag maar weer eens bevestigd! Omdat ik het gister best wel druk ging hebben, huiswerk, wasssen en strijken, uit eten enzovoorts, wilde ik het volgende artikel inplannen voor 18.00u. Nu blijkt dat ik hem niet alleen vergeten ben in de plannen, maar ook niet goed heb opgeslagen! Lekker dom. Dagje later dus, sorry!

Sleep. Niets voelt fijner dan in je bed neer ploffen als je echt kapot moe bent. Ik werk regelmatig tot in de late uurtjes, en dan ben ik zo blij als ik kan gaan liggen. Op zulke avonden heb ik ook echt geen zin meer om al mijn makeup eraf te halen, en mijn haren te kammen. En dan is dit de volgende ochtend het resultaat! Eigenlijk wel een gevalletje “mooi wakker worden” toch? Ik weet dat het niet zo heel goed is om je makeup te laten zitten, en haal het er eigenlijk ook altijd af. Maar soms ben ik te moe en sla ik het een keertje over.

2013-05-16 10.14-2Op andere dagen gebruik ik altijd Kruidvat Reinigingsmelk en Gezichtslotion. Met een watje en de melk maak ik dan goed mijn ogen schoon, en een groot deel van de foundation gaat er dan ook wel af. Om het goed schoon te krijgen, gebruik ik de lotion om mijn hele gezicht goed te poetsen. Likje nachtcreme en slaaptijd!
Wat is jouw avondritueel?

Geef een reactie

