Lifestyle

30DPC #30

De laatste foto van de maand alweer! Ik moet zeggen dat ik het echt heel erg leuk vond om te doen, al was het soms ook wel een beetje lastig. Liefst ga ik volgende maand weer een challenge doen, heeft iemand leuke voorstellen? Post ze dan bij de comments :)

I can’t live without my bodylotion and lipbalms! Dit is een verzameling van wat er in mijn buurt lag. Ik twijfel er niet aan als er nog meer potjes rondzwerven door mijn kamer. Ik kan echt niet zonder. Als ik ben wezen douchen móet ik me insmeren met bodylotion, anders doet mijn huid echt pijn na een tijdje. En hoe vaak ik wel niet naar mijn potje graai per dag. De verzameling is al redelijk groot dus, en zal de komende tijd denk ik ook nog niet slinken.

2013-05-17 11.25.15Wat is jouw beauty-addiction?

Geef een reactie

