Lifestyle

Week Scedule

Lieve Lezers en Lezeressen,
Afgelopen weken zijn mij de Photochallenges extreem goed bevallen, vooral omdat ik toen een planning had waarover ik ging bloggen die dag. En daarom heb ik besloten een weekschema te maken. Zo wordt het voor mij duidelijker wat ik moet en kan doen, en weten jullie wat er op het programma staat. Daarnaast vind ik de structuur ook wel fijn. Bij het maken van deze planning heb ik nagedacht over hoe mijn blog nu in elkaar zat, en hoe ik graag zou willen dat het was!

Nu schreef ik voornamelijk over nagellak en een beetje lifestyle. Veel voorkomende topics waren swatches, nailarts en heel soms een EOTD of review. Maar daar gaat dus wat verandering in komen! Tadaaa, de nieuwe planning!
WeeksceduleWeek Scedule Zoals je ziet zijn er op sommige dagen twee artikelen gepland, en op anderen maar eentje. Zo blijft er wat ruimte over voor onverwachte artikeltjes zoals een shoplog of een unboxing. Natuurlijk ga ik hardstikke mijn best doen, maar het zal niet altijd eventjes goed lukken, en soms zal er wat veranderen of schuiven. Vergeef mij vast daarvoor. Ik heb er in ieder geval zin in! En ik hoop jullie natuurlijk ook.

Elke dag zal om 09:00 een artikel verschijnen, en (indien die er is) de volgende om 21:00. Op zondag zal ik misschien iets van deze tijden afwijken, aangezien dit actuele artikelen zijn en ik soms dan nog aan het reizen ben. Maar ik heb goede moed!
Wat vind je van deze nieuwe planning?

2 thoughts on “Week Scedule

  1. Nice! Ik heb ook een tijdje zo’n soort schema gehad, maar week er zoveel van af dat ik dacht: F*** die sh*t, ik schrijf gewoon artikelen en die plan ik achter elkaar in :P Het enige vaste is het nieuwsartikel op zondag.

  2. Pingback: Photodiary #5 | BeautyandBlond

Geef een reactie

