Nailart

Grey-Blue-Purple

Op een rustige avond vind ik het heerlijk om lekker met mijn nagels bezig te gaan Alleen thuis, serie aan (Game of Thrones nu) en lakken maar. Soms heb ik van die dagen dat ik geen idee heb wat ik moet maken, of welke kleuren ik daarvoor moet gebruiken. En tip is dan om al je kleuren te lakken op nagelwielen, en ze naast elkaar te leggen. Zo kun je duidelijk zien hoe de lakjes ‘uit de verf’ (haha) komen, en of ze goed bij elkaar passen. Soms worden op deze wielen ook nailarts gemaakt om te oefenen. Nagelwielen zijn in verschillende webshops te verkrijgen, met een varieërende prijs van €0,50 tot €1,50.

Bij het kijken naar mijn nagelwielen zag ik de volgende 3 kleuren,  grijs, lichtblauw en donkerpaars. En wat passen die goed bij elkaar. De combinatie met een lichte grijs en lichte blauw maken het niet te opvallend, maar wel speels. Ik ben begonnen met grijs, en na deze goed te laten drogen, afgeplakt met plakband, en zo de volgende kleuren lakken. Peanuts! Even afmaken met een topcoat en dan is dit het resultaat.
20130522_090048Wat vind jij? Geometrische nailarts, to do or not to do?

3 thoughts on “Grey-Blue-Purple

Geef een reactie

