Swatches

China Glaze – Smoke and Ashes

Vandaag een extra stoere lak, want van de week was de Vestingbar Rock Band Night. Bij het zoeken door mijn stash naar een geschikt lakje, kwam ik het volgende pareltje tegen! Zwart, maar net niet helemaal. Dit lakje uit de Hunger Games collectie van China Glaze heb ik een tijd geleden gekocht bij PrettyPolish. Dit lakje kostte €5,95 en bevat 14ml. Niet een hele goedkope lak dus, maar het is daarintegen ook een grote verpakking.

2013-05-23 16.20.38 2013-05-23 16.21.57Het effect van deze lak is extreem moeilijk vast te leggen op de foto, maar volgens mij is het toch wel gelukt! Dit is namelijk een zwarte lak, glimmend, met kleine groene en blauwe shimmers. Echt prachtig! Binnen een laag dekt hij al genoeg, maar voor langer plezier van al dit moois, heb ik twee laagjes gelakt.
Zwarte nagellak, yay or nay? 

Geef een reactie

