Lifestyle

De laatste dagen

Lieve mede-bloggers, lezers en lezeressen,

Afgelopen dagen is het blog-wise niet zo goed voorlopen. Simpelweg omdat ik het een paar dagen echt te druk heb gehad.
Ik was redelijk uitgekomen met het inplannen van dit weekend, totdat ik er zondag middag achterkwam dat ze allemaal weg waren. Daar gaat een hoop werk!
Super balen natuurlijk, maar helaas niets meer aan te doen. Graag zou ik met terugwerkende kracht nog willen schrijven, maar daar ben ik zoveel tijd aan kwijt, dat ik niet toe kom aan de artikelen van de rest van de week.

Naast het feit dat ik zo druk ben, zit mijn gezondheid ook niet helemaal mee. Elke keer tegen het griepjes aan hangen, toch niet helemaal top fit, en wel doorgaan met wat gedaan moet worden.
Vandaar dat ik het bloggen de laatste paar dagen op een wat lager pitje heb gezet.
Het artikel van gister zal vandaag nog wel online komen, en voor de rest ga ik mijn best doen. Sorry dus, en ik ga het weer rustig oppakken nu.

Liefs,
Marieke

2 thoughts on “De laatste dagen

Geef een reactie

