Lifestyle

OOTD #2

Vandaag weer een Outfit of the Day! Eindelijk schijnt het zonnetje, is de wind een beetje gaan liggen en mogen we weer zonder jas naar buiten. Wat heb ik daar lang op gewacht zeg! Ik ben totaal geen winter-persoon, en mijn coltruien, malliots, dikke kriebeltruien en thermo-ondergoed liggen al jaren ver achter in de kast. Geef mij maar de lente! (zonder al die pollen dan)

2013-05-27 15.34.48

En we zijn er klaar voor, laat die hittegolf maar komen! Hier draag ik een jeans short van de H&M, uit de collectie van vorig jaar. Lekker hoog in de taille, zodat ie nooit afzakt en lekker zit. Omdat het soms nog wel een beetje fris is, draag ik een lichte kleur panty. Als top een wit basic-H&M-hempje, uit mijn hoofd voor rond de €5 in alle leuke kleuren verkrijgbaar. Het shirt heb ik van de C&A, uit een uitverkoop-rek. Zelf heb ik de hals eruit geknipt, omdat ik hem toch wel erg strak vond zitten rond de nek.

Wat ik zelf altijd erg leuk vind zijn allemaal verschillende armbandjes, en na even zoeken in mijn kamer ben ik op deze collectie gekomen. Twee uit Mexico, een uit Egypte en eentje uit Spanje. Lekker vrolijk.

Wat dragen jullie het liefst met dit opkomende lente-weer?

One thought on “OOTD #2

Geef een reactie

