Nailart

Rainbow Manicure

Voor vandaag een nailart die mogelijk dit sombere weer nog een beetje opfleurt! Voor elke nailart denk ik altijd een tijdje na, ‘wat zal ik vandaag gaan maken?’. Vandaag had ik niet heel veel tijd en inspiratie om iets ingewikkels te maken.
2013-05-29 13.22.44Toen ik door mijn stash aan het zoeken was kwam ik de al deze leuke kleurtjes tegen, en het leek mij leuk deze te combineren met een licht grijs lakje. Dit is de neon-collectie van Safari, lekker vrolijk niet waar? Als topcoat heb ik de neon-topcoat van Safari gebruikt, voor een cool effect in het blacklight.
Als basis heb ik twee laagjes grijs gelakt en goed laten drogen. Persoonlijk vind ik dit een hele mooie kleur voor dit soort nailarts, egaal en rustig, en te combineren met alles! Vervolgens heb ik uit de hand de manicure lijntjes gelakt. Dit is in principe best makkelijk, de truc is om niet teveel nagellak aan je kwastje te hebben en in een keer door te lakken. Wees ook niet bang om te knoeien, dat is later makkelijk weg te halen met een wattenstaafje en wat nagellak remover. En dit is dan het resultaat geworden, subtiel maar vrolijk. Heerlijk!

2013-05-29 14.33.32

2013-05-29 14.53.46Fel gekleurde manicures, yay or nay?

3 thoughts on “Rainbow Manicure

  1. Ziet er leuk uit, lekker vrolijk en zomers!
    (Misschien een tip voor je om plakband te gebruiken, doe ik ook vaak met nailart, dat scheelt een hoop met knoeien ;-))

Geef een reactie

