Beauty

Unboxing Truly Yours & Glossybox Mei ’13

Vandaag een dubbele unboxing-post, want toen ik terug kwam van een weekend bij mijn ouders stonden deze twee geweldige pakjes voor de deur! Ik ben gek op pakketjes, verassingen en kadootjes, en deze boxen zijn een kadootje van mezelf voor mij. Altijd bij het openmaken van de boxen zit ik te springen en kan ik niet wachten om de inhoud te bekijken. En vandaag dus twee keer dit plezier.

Truly Yours Box Mei ’132013-05-27 14.50.46De Truly Yours box is een beautybox waar je (net als vele andere boxen) elke maand een variatie miniaturen (of fullsize producten) krijgt toegestuurd. Voor €15 krijg je een hoop leuke producten thuis die je dan kunt uitproberen. Voor je abonnoment kun je jouw kenmerken doorgeven zodat er bijvoorbeeld met je huid, haarkleur of smaak rekening gehouden kan worden. Nu krijg je op je eerste box uit een abonnoment ook nog eens €5 korting, lekker meegenomen om een keertje te proberen. Tot nu toe heb ik drie boxen van dit merk ontvangen, elke keer in een bepaald thema. Bijvoorbeeld vorige maand de Queensday-box, met een hoop producten speciaal voor het festivalseizoen. Deze maand stond in het thema van natuurlijke producten, en wat een box was dat! 2013-05-28 22.41.16Een box vol fullsize producten, jeeh! Zelf hou ik heel erg van natuurlijke producten, aangezien mijn huid vaak toch wat gevoelig is. Vind het heel fijn dat er geluisterd is naar al onze verzoekjes voor zo’n box. En wat leuk, al die tips & trics over het gebruik, echt een topper. 2013-05-28 22.41.46Producten Truly YoursEn dan naar de producten, wat een fijne volle box zeg. Alle producten zijn fullsize, wat niet zo heel vaak voorkomt. Alles bij elkaar opgeteld bevat de box voor €35,95 aan producten, terwijl de box maar €15 kostte. Leuk meegenomen als student natuurlijk. Tot nu toe bevatten alle boxen een flink hoger bedrag aan producten, wat ik persoonlijk we leuk vind. Ik ben gék op bodylotions en butters, en daar zitten er twee van in, heerlijk. Ben ook erg benieuwd naar de Haaropfrisser van Andrélon, weet nog niet precies wat het zal doen, maar dat kan ik nu lekker proberen. Een lekker blok zeep gebruik ik vaker, voor mijn handen en mijn gezicht. Probeer vaak opzoek te gaan naar een organische soort, maar die vind ik vaak toch een beetje duur. Deze valt qua prijs best mee, en ik zie er zeker naar uit om hem te gaan gebruiken (hij ruikt nu al lekker namelijk). En dan als laatste een lekker aloevera masker, dat kan nooit kwaad. Een super volle box, met allemaal producten die ik graag zou gaan willen gebruiken. Ik ben helemaal blij!

GlossyBox Mei ’132013-05-28 23.27.00Een iets bekendere box is de Glossybox. Deze box heeft het zelfde concept als de Trulyyours box. Voor €15 per maand verschillende producten thuis, ook aangepast aan je beautyprofiel. Veel van deze boxen zijn hetzelfde, denk bijvoorbeeld ook aan de Beautybox en de RTL Stylecase. Erg moeilijk om te kiezen tussen al dit leuks, vooral omdat je niet precies weet wat je elke maand toegestuurd krijgt. En toch heeft elke box een beetje zijn eigen karakter. Via deze site werd het voor mij iets duidelijker, en heb ik ongeveer een jaar geleden een abonnoment genomen op deze Glossybox. 2013-05-28 22.41.252013-05-27 14.48.23Stond het seizoen maar voor de deur! Afgelopen dagen waren weer mooi, maar ik ben blij dat de Glossybox mij nog een beetje moed in spreekt (want komt de zomer nog, of slaan we hem over dit jaar?). Ik vind het hardstikke leuk dat de producten aangepast zullen zijn op deze (verlate) lente. De hints tussen de regels door vind ik altijd erg spannend, want ‘oeh wat zou er toch inzitten?’. Ook bevatte deze box een kortingsbon voor een Meet & Treat ervaring bij een huidcoach via de Hannah. In plaats van €50, betaal je met deze bon maar €30. Zelf ga ik hier waarschijnlijk geen gebruik van maken, vind €30 nog steeds best veel. 2013-05-28 22.41.36Producten GlossyboxEn nog zo’n volle box, Marieke is weer blij voor de komende maand hoor! Bij elkaar opgeteld bevat deze box een inhoud van €28, zeker ook niet mis. Deze editie bevat echt een paar producten die ik altijd al eens heb willen gebruiken. Beginnend bij de droogshampoo! Veel verhalen over gehoord, en altijd heel benieuwd geweest naar het resultaat. Mijn haar is namelijk binnen een dag vet, en elke dag wassen is niet altijd goed voor mijn haar. Een grote tube Anatomicals Body Cleanser, heerlijk! In eerdere boxen waren al wat producten van dit merk verschenen, en daar was ik tot nu toe super enthousiast over. De verpakkingen zien er zo leuk en hip uit, en wat ruikt deze cleanser al lekker. De Jelly Pong Pong Lipblush, jeeh! Vaker heb ik zulke blushes in de winkel zien liggen, maar toch wat aan de dure kant. Nu dus eentje om te proberen, wat een gave kleur rood. En meer mooie nagellak! Prachtige donkerblauw, van een hardstikke fijn merk. Kun je nooit genoeg van hebben toch? En als laatste de Givera BB cream, leuk meegenomen maar niet heel bijzonder. Voornamelijk omdat deze greentea bevat, en daar kan ik niet altijd even goed tegen. Maar we zullen zien hoe hij bevalt!

Al met al ben ik hardstikke tevreden over de samenstellingen van de boxen van deze maand. Mijn voorkeur gaat nu nog uit naar de Truly Yours box, omdat deze wat meer producten bevat die mij bevallen en ook allemaal fullsize is. Het leuke van Truly Yours vind ik de thema’s, zo heb je elke maand een samenpassende collectie producten. Maar de Glossybox van deze maand was ook zeker niet mis. Ik zal dus een beetje blijven schommelen tussen deze twee.
Binnenkort zal ik deze producten individueel gaan reviewen, je ziet ze vanzelf wel voorbij komen!

Ben jij geabonneerd op een Beautybox? Zo ja, welke en wat vind je ervan?

One thought on “Unboxing Truly Yours & Glossybox Mei ’13

Geef een reactie

