Beauty/Lifestyle

Pakje van Blackbirdnails

Een van de blogs die ik dagelijks met plezier volg is Blackbirdnails. Een hoop swatches, nailarts en producten die voorbij komen, allemaal in een leuke vlotte stijl geschreven. Persoonlijk vind ik het heel prettig dat er een hoop budgetproducten voorbij komen, want als student heb je niet heel veel te besteden.
Even een klein overzichtje van waar deze meid over schrijft. itsatrapeze PicMonkey CollageWat ben ik jaloers op haar nagels, hardstikke mooie vorm! Zelf ook maar weer zo laten groeien. Super foto’s, leuke tekst en geweldige ideeën. Neem vooral een kijkje!
En een tijdje geleden bestond deze blog al weer een half jaar, en ik denk dat ik ook al bijna zo lang trouwe volger ben. En bij dit feestje hoorde ook een gaaf nailartpakket als winactie, die ik gister in de bus kreeg! Super bedankt Merel!

2013-05-31 13.05.39En wat zat er allemaal in?

  • MAX nagelstickers
  • Set met vijf verschillende dottingdools (in verschillende maten)
  • Drie zakjes met caviar beads, bruin, rood en paars
  • Twee mini nagelvijlen
  • Twee Essence stickervellen (sweet romance & crazy chick)
  • Etos quick&dry rood
  • Flesje nagellijm
  • Twee voorgesneden fimowielen (lieve poppetjes en cupcakjes)
  • Set met gekleurde rhinestones

Ik ben echt super blij met dit pakket! Zie er erg naar uit om al deze leuke dingetjes te gaan uitproberen. En daar zullen natuurlijk ook wat artikels over verschijnen.
Nogmaals bedankt Merel!

Kende je Blackbirdnails al?

6 thoughts on “Pakje van Blackbirdnails

  1. Pingback: Photodiary #1 | BeautyandBlond

Geef een reactie

