Beauty

Glossy lips

Vanmiddag had ik eventjes een tijdje vrij en dan vind ik het heerlijk om nét iets meer met mijn makeup te doen dan gewoonlijk. Deze look heb ik gemaak rondom de volgende lipstick. Deze is van Glossybox en zat in de Juli Box van 2012. Officieel is hij van Kryolan en de advies prijs is €11,90.
Glossybox lipstickErg vette lipstick, en daarom ook best verzorgend. Het is een erg natuurlijk roze kleur, en valt daarom niet heel erg op. Zelf vind ik dat best prettig, want niet voor alle gelegenheden is knalrode lippenstift geschikt. De Glossybox lipstick is verpakt in een zwarte glanzend plastic koker. Bovenop de dop staat het logo van glossybox, en op de zijkant de naam zelf. Niet heel erg chique, maar kan er zeker mee door! UsedIn principe een erg simpele, maar mooie look. Ik heb de volgende producten gebruikt.

  • Essence Clear & Matt Foundation
  • Max Pressed Foundation Powder
  • Essence Compact Powder (bronzer)
  • Paris Memories Blush
  • Wenkbrauwpotlood
  • Liquid Eyeliner
  • Kohl potlood
  • Mascara
  • Glossybox Lipstick

2013-05-31 14.54.592013-05-31 14.56.15Wat vind je van deze look? Was je al bekend met de Glossybox-makeup?

Geef een reactie

