Lifestyle

Photodiary #1

Voor vandaag de eerste editie van mijn Photodiary. Hierin deel in mijn foto’s van de hele week, en vertel daar wat bij. Zo zien jullie ook een stukje van mijn persoonlijke leven. Elke week zal hier een nieuwe update van komen. Alles staat in chronologische volgorde, hope you enjoy!
Veel van deze foto’s zullen ook via Instagram verschijnen, je kunt mij volgen via @msfairyviolet.

1Deze week begon goed met een zonnetje! Heerlijk eventjes relaxen, beentjes omhoog en in de zon. Echt een van mijn favoriete bezigheden tussen alle drukte door. En met dit weer kun je net zo goed je huiswerk buiten maken toch? Laptopje op tafel, groot glas ice-tea en knallen maar. Gelukkig maakte een vriend van mij ook nog een lekkere limonade (citroen, rode bessen en passievrucht siroop en water) en hebben we daar goed van genoten in de zon. Ook was het deze week tijd voor een avondje werken. Zoals jullie misschien al wisten (of niet), werk ik in de Vestingbar, een kroeg voor en door studenten in Enschede. Deze avond hebben mijn vriend en ik samen gewerkt, en als na-drankje een lekkere Sex-on-the-Beach!

2

Naast al dat werken is het soms ook even tijd voor wat ontspanning, en wat is er nou beter dan op bed relaxen en Lost kijken. Samen met mijn vriend zijn we laatst begonnen aan deze serie, en zitten aan de buis gekluisterd. Ook lekker om hem als kussen te gebruiken trouwens! ’s Avonds had ik even de tijd om te beginnen aan mijn stash-lijst. Hierin staat al mijn nagellak, met nummers en namen. Gelukkig is hij bijna klaar en zal hij binnenkort online komen. Zaterdag was het al weer tijd om naar mijn ouders te reizen. Zij wonen in de Achterhoek, en de beste verbinding is de bus. Twee uurtjes uitzitten met goede muziek op, ik ben er ondertussen wat meer aan gewend (maar het blijft lang!). Bij mijn ouders staat de hele tuin in bloei, hardstikke mooi. Ik heb maar een hoop foto’s gemaakt, bijvoorbeeld van deze prachtige blauwe regen.
3Ook kwam zaterdag het pakketje van Blackbirdnails binnen! Deze had ik gewonnen en bevatte een groot nail-art-pakket! Meer hierover kun je in dit artikel lezen. De uitgroei staarde mij al weken aan via de spiegel, en ik heb dan toch eindelijk toegegeven. Mijn haren weer mooi geverfd, een tikje donkerder dan eerst. Meer richting mijn eigen haarkleur. En vandaag heb ik weer een ritje terug gemaakt met de bus. Gelukkig was het lekker weer en heb ik achter het busraam in de zon kunnen zitten. En zojuist, toen ik in mijn brievenbus kreeg, was mijn bestelling van Tuttebelshop binnen! Begin deze week kunnen jullie daar een artikel van verwachten.

Hoe was jouw week?

Geef een reactie

