Swatches

Safari – 68 Turquoise

Voor vandaag een prachtig lakje van Safari. Deze heb ik al een tijdje in mijn bezit, en blijft een van mijn favorieten.  De Safari lakjes hebben helaas geen naam, wat ik persoonlijk heel jammer vind. Ook staat niet altijd op de flesjes vermeld welk kleur-nummer het is. Dus dat heb ik zelf uitgezocht (dus het kan soms niet kloppen, alvast sorry), en bedenk zelf ook een naam. Wel zo leuk niet?
Dit is dus nummer 68, Turquoise. Een prachtige groen-blauwe creamy lak, perfect kleurtje voor de lente niet waar?  De textuur van deze lak is heel flexibel. Safari lakjes chippen veel minder snel, en de misgelakte randjes zijn er makkelijk af te trekken.
De flesjes zijn 12 ml, best groot dus, en de prijs variëert van €1,00 tot €1,50 per stuk, afhankelijk van de webshop.

2013-06-02 19.56.302013-06-02 19.56.35Ben jij al bekend met de nagellak van Safari?

One thought on “Safari – 68 Turquoise

Geef een reactie

